Tema: Re: Keistas stabdžių prišalimas.
Autorius: Bronius
Data: 2019-01-07 15:48:41
Tai kad šiltesniu oru to nebūna. Abu kartus atsitiko kai buvo gerokas
šaltis, apie 10 laipsnių. Reiks jei vėl taip atsitiks nevažinėti
pirmyn-atgal ir įdėmiai apžiūrėti stabdžių diskus, ar nesimato kur
varveklio pėdsakų ant disko, nes jie jokiais kalpokais nepridengti,
lieti ratlankiai, tai diskai gerai matosi ir atviri sniego pustymui.