Tema: Re: Per kiek atein fotk?s i? kabluko?
Autorius: PxYra
Data: 2018-12-31 14:32:23
"MRT" <martynas@fastlink.lt> Wrote in message:
> ?

> parasyta
> fotkiu rankom. Pas
> mumi 'hand made' pranesimai...

> atsakiau tik i sita dali jeigu tau dar sunku suvokt, nes cia isvis abejojama bet
> KOKIU cropinimo faktu londreje
> proto
>

> Issipisk pats.. dar geriau atsijunk nx, kad tau proto
> neispistu..

Ryskiai neturi ka veikt tik trolint ir kaip durnas prie zodziu
 kabinetis, atsakymas buvo kad ir cia cropina fotkes kas nelygu -
 pas mus lygiai taip identiskai toki pat metodu cropina o tu cia
 savaip ta teksta isvartai ir dar pisi prota pisuokli tu, as gal
 geriau zinau ka parasiau o tu dar naxaliskai man bandai aiskinint
 ka as parasiau as gal geriau nei tu zinau ka norejau parasyt ir
 ka parasiau o ka tu tekste isskaitai tai tavo bedos
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/