Tema: Re: if draudimo servisai Kaune
Autorius: unlocked
Data: 2018-12-27 16:05:15
nu as nutempiau iskart po avarijos pas juos, nelaukiau jokiu eiliu ir tada
apie men sutvarke, buvo is draudimo pakaitine gera tai kaip ir nebuvo
problemu.

"Kurmis"  wrote in message news:q02b3h$jhg$1@trimpas.omnitel.net...

tai kad normalus servisas jei pasitaiko, tai neretai eile buva. Greitis
gali nepatikt kokybei.
As dar lampedi pasitikrinciau. Yra teigiamu atsiliepimu savam rate.