Tema: Re: OFF: aparatura namam
Autorius: bzik
Data: 2018-12-14 12:13:56
kažkada seniai pirkau marantz mcr603. Mano poreikiams vis dar tinka ir
už tuo metu mokėtą kainą nieko gudriau neradau (tuo metu sumokėjau apie
350GBP iš UK. Lietuvoj buvo virš 2000LT).
Kliūna tik lėta reakcija (windows'ai :)). Perjungiant tarp režimų, kol
pasigauna internetinę radiją ar užsikrauna išorinį HDD, gali praeit
daugiau nei minutė. Gal dabar naujesni MCR611 ar 511 greitesni.
https://www.whathifi.com/marantz/m-cr611/review
Lietuviškos kainos
https://www.denonsalonai.lt/lt/MM/Prekiu_zenklai/MARANTZ/MELODY_SERIES