Tema: Re: Toks sailentas laikomas mirusiu ar dar ne (foto)
Autorius: Sail
Data: 2018-12-12 14:20:15
Rudis uztepliosiu paskutiniam etape, paskiau purvina dirbti, kai
antikorozini padarai. Parudyje daugiausia pakabos elementai, tuo tarpu
kebulas daug mas ok (galiniam dangciui tai pzdc, bet pakeiciamas /
virininamas, tai no problem)

Turiu patirties su senais rudyjanciais kibirais, tai mazdaug aisku kas ir
kaip.

Blogiausia palikti kaip yra, tada supuva kiaurai, ir net storas metalas.
Pradzioj eis Dinitrol ML, and virsaus Bitukas su atrabotke. Nu ir karts nuo
karto pertepti ten, kur rudys lenda.
Dar kokius 6 metus turetu laikyt, jei ne daugiau.