Tema: Re: patarimo del akvariumo
Autorius: svyt
Data: 2019-01-01 12:06:33
Priklauso nuo zuvu, as kai laikiau buvau atsirinkes zuvis kuriom
 nereikia nei vandens keist, nei ji sildyti ir kartu dapylinet-
 nesildomas beveik negaruoja.
Tai visokios auksines, vadinamos labirintines zuvytes danijos,
 kardinolai, gyvavedes, tos dar ir veisiasi, tai pilnas akvas
 mailiaus jei labirintiniu kurios jas isgaudo, nera.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/