Tema: Re: Diagnozuokit priekines pakabos problema (KB)
Autorius: Sail
Data: 2018-12-12 08:11:13
Pakeiciau atrama, viskas dabar vietoj, siandien pakeisiu kita. Ar ne po du
penkiasdesimt jos kainavo.

I  servyza tai tikrai nevesiu, nebent kas neiveikiamo pasitaikys, pvz
suvedimo jau nepasidarysiu pats.
Uzpisa tie servyziniai kreivarankai savo darbo kokybe, ir dar pasikele,
ziuri i klienta kaip kareivis i utele.

Man dar ir zabova tokie darbai, prastumi laika idomiau nei prie
televizoriaus.

Dar dirzo keitimas laukia, tai bus pirmas sykis kai keisiu pats.
Privalumas vis tik garazas po oldskuliniu namu, silta, sviesu, muzonas
groja, darba pamesti ir pratesti gali kada nori.