Tema: Re: 7 vietu automobilis
Autorius: fenix
Data: 2018-12-09 14:37:45
2018.12.09 14:25, ravikas rašė:
> o tai kuo tau jie kliuna? 90% laiko tai prasmės nedauk, bet karts nuo
> karto praverčia. O minusas tik kad apsineša langas galinis

daug daugiau minusu, pvz:
svorio daugiau (ekonomija, dinamika)
daugiau smarves is bagaznike vezhamu daiktu
daugiau garso tiek nuo ratu, tiek nuo barskanciu daiktu
brangesni tiek nauji, tiek nesioti
uzdarant dangti salone senatiems zmonems trinkteli per ausis. aisku cia
tokiems, kurie su sedanais vazineja labiau pastebima
ilgiau shyla/shala salonas ir kt klimatines problemytes, kurias jau
paminejo.

o pliusas realiai tik vienas: gali ir uosviene ir saldytuva vienu metu vezht