Tema: Re: CAD
Autorius: MRT
Data: 2018-12-06 14:00:45
> pasidarykit bendrija, sklypa susiformuokit, galesit pasidalint vietas (panaudos sutartis) ir/ar
> apsitverti.
>
> Yra galimybiu, bet reik dirbt.
> "GALETU" automatu nepasidaro, pats turi daryt

savas kiemas tarkim .. bet kartais juk i tasko A.. tenka nuvaziuoti i nezinoma taska B..
is kitos puses - taske A netilpo Volva, tai ten kartais gali tilpti Fiesta :)

o GALETU.. siulo 50/50... tai mano pasiulymas - siemet musu kiemas atsisako
savivaldybiniu 50%.. kitais metais gal kitas atsisakys savu 50%.. tai tada jau ir musu galit :)
daugiabuciu gyventojai moka/mokejo gan ilgai GPM.. galetu ir po ju langais kazka isleist..
Na ner labai blogai.. speju tuos "korius" po truputi irengineja ir be 50/50 schemos.. eile biski.. visiems reik.