Tema: Re: Priminkite, kokių gamintojų akumuliatoriai yra ok, o kokie ne
Autorius: Caponi
Data: 2018-12-06 12:41:49
Jei ką, tai nei vienai mašinai akumo neteko pirk 2 kartus, pagal mano
auto naudojimo įpročius, nusipirkus mašiną (paprastai 6-8 metų amžiaus)
dažniausiai po metų - dviejų perkamas naujas ir dar po 5-6 metų mašina
parduodama su visiškai gyvu mano pirktu S5.
Aš tikrai neteigiu, kad neegzistuoja nieko geriau, bet kažkada seniai
seniai nusipirkau Bosch'ą (tada dar ir pasirinkimas mažesnis būdavo, o
šitas brandas gerai žinomas), nenusivyliau, tai "religijos" ir nekeičiu.
Ai, tiesa, napyzdiel, prieš paspausdamas "send" prisiminiau - kadaise
ant smūgio teko kažkokį Bannerį pagriebt, tai tas ant antros žiemos
įtarimą kelt pradėjo, o ant trečios pakeičiau nx, tai vienas atvejis,
kad vienai mašinai >1 akumo suėjo visgi buvo :-)

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC