Tema: Re: dsg naujuose modeliuose
Autorius: fenix
Data: 2018-12-05 18:41:38
2018.12.05 17:23, Dainiushas rašė:
> nu tai sekančiam feislifte bus proveržis, pataisys

kazin. reguliuojamus amortikus pirkt skatins ir toliau.

> 2018.12.05 17:12, fenix rašė:
>> 2018.12.05 16:00, Nevkurse rašė:
>>> Tai ir zieminius kaliosus runflat uzsimovei? :) Nes su 16 coliu
>>> paprastom padagom - plaukia tas Passat'as ganetinai komfortiskai :)
>>
>> ...plaukia bildedamas, pataisysiu. 2 mashinos, runflat ir ne runflat,
>> vienodai. garsas is kebulo
>>
>>> 2018.12.05 14:52, fenix rašė:
>>>> 2018.12.05 14:22, Andrius rašė:
>>>>> Pora sav vazinejau su Passat 1,4 dsg (7), 2018, dabar su Tiguan 2,0tdi
>>>>> dsg (7) ir ant abieju pastebejau toki dalyka, kad pirmom pavarom toks
>>>>> jausmas, kad jie velka pavaras. Nera to, kad pyst ir perjungia,
>>>>> pyst ir
>>>>> perjungia vel. Paskui jau ok, 3-4 ir toliau. Cia naujieji softai tokie
>>>>> nesamoningi? Passatas buvo 20k pravaziaves, tiguanas naujas. Jungiant
>>>>> rankiniu budu viskas ok. Su citybee golfu vaziavau, tiesa turbut kiek
>>>>> senesnis, nes 70k ant spidometro, tai tas viska dare gerai.
>>>>
>>>> 2.0tdi ir 1.8tsi tikrai 1-2 pavaras velka. sakyciau yra vaziuojama ant
>>>> sankabos, su praslydimu nes staigiau uzmynus apsukos pakyla greiciau
>>>> nei
>>>> greitis. 1.8tsi visai smagiai vaziuotinas su dsg, is tdi noretusi
>>>> daugiau. yra toj pavaru dezhej minusu, bet jei nepastebi tai tas
>>>> vilkimas kaip tik neblogai, hidrotransformatoriaus pojutis yra. dar -
>>>> nezinau kaip tau, ir kaip ant 1.4, 1.5, bet 2.0tdi 3 pavara gerokai per
>>>> ilga, imho.
>>>> siaip tai dsg dar px, blogiau baisi pakaba.
>>>>
>>
>