Tema: Re: Pesciuju pereju ypatumai Kaune
Autorius: PxYra
Data: 2018-11-29 19:01:56
bet kaip tai zinot ne kaunieciams? ne kaunieciai turi speliot wtf is tie
rombai, nes cia ismislas yra savamoksliskas, tegu jama pavyzdi is kitu
valstybiu, raso letink, ar kazka panasiai, angluose tai daug kur naudoja
"vingiuotas" istisines linijas artejant prie pereju ir t.t. arteji matai jas
ir zinai kad bus ar sankryza ar pereja ar kazkas.