Tema: Re: Nupirkti zmonai auto
Autorius: RaR
Data: 2018-11-25 20:55:26
Ten visiškai nesvarbu tas parašas ant sutarties. Juk parduodantysis su
savo prisijungimu išregistruoja auto ir deklaruoja kam parduoda. O
perkantysis po to ją priregistruoja irgi pridėdamas tuos pačius
dokumentus - tai ta transakcija, kiek suprantu, iš esmės įvyksta
elektroniniu būdu, parašas ant popieriuko - tik formalumas.