Tema: Re: TA, padangos ir draudimas
Autorius: ostapas
Data: 2018-11-20 15:31:13
Bet tai jei lapkričio 11 už lango +15, aš su vasarinėm padangom nepraleidžiu
kažko iš šalutinio išlįsdamas. Realiai padangos įtakos kaip ir neturi?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Galioja visada, kalba eina tik apie regresa. Regresas galimas tik tada,
jei kaltininkas vairavo techniškai netvarkingą transporto priemonę, kai
ją naudoti draudžia teisės aktai, ir eismo įvykis įvyko dėl šios
priežasties.