Tema: Re: skani kava
Autorius: Tomas
Data: 2018-11-16 23:00:00
jie myzalus american style pagrinde geria, tame ir kampas daugiausia
sociai pazystamu, per diena isgerianciu po 7-10 puodu, cia kai atvaziuoja,
musu kaviniu kava jiems "espresso"

"Herkus"  parašė naujienų news:psnas3$cqs$1@trimpas.omnitel.net...

Svedai be Fikos ne svedai ;) abejoju ar prasta kava gertu, jie vieni is
daugiausiai isgerianciu kavos pasaulyje.
Gal uztaikei i kokia rugscios kavos vieta, ten tu kaviniu galybes

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/