Tema: Re: Permontavimo kainos
Autorius: benamis
Data: 2018-11-06 23:26:04
Vaziuot tai vaziuosiu, tik ne picos uz 25eur ieskot:)

Dar ne ta zmones daro del menamo sutaupymo. Gal priminti delfi
straipsnius apie lietuviu nuotykius bedrionkoj?:)

Taip pat nuvaziavus i Svedija, itariu iskart uz sienos stebuklingu kainu
negausi. Teks pavaziuoti toleliau. Kas velgi kuras, laikas ir t.t.