Tema: Re: Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
Autorius: unlocked
Data: 2018-11-09 14:32:02
nu ok, cia jau svaigimas prasideda, skiri gamybos kaina ir savikaina ?
analizavai apple fin ataskaitas is kur virspelniai gaunasi? is gamybos ar is
paslaugu?
vienu zodziu duok man paspirtuku pas kitaicus po 100eur paimu konktika, zek
gal dar pavyks is  uosto iki manes su fura atvest visiem naudos bus.

"svyt"  wrote in message news:ps3sfq$a4b$1@trimpas.omnitel.net...

O koks muitas is kinijos? Nemanau virs 20 proc, arba 20 euru siuo
atveju. Diskusijoj rusu forume ta skaiciau. Palygink kokia pvz
ifono kaina ir savikaina, net su islaidom reklamai, prekybos
salonams kokius virspelnius imone turi.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/