Tema: Re: GM genuine dexos2 motor oil 5W30 - sintetika ar ne?
Autorius: Velnias
Data: 2018-10-29 13:25:29
Mano asmeninė patirtis - benzininis atmosferikas Opelis, aptarnautas nuo 0
tik pas atstovą. Tepalai buvo keičiami pagal gamintojo nurodymus kas 30.000
km ir pilamas būtent toks tepalas. Tai nuo 150.000 km pradėjo jaučiamai
valgyti tepalą, o ties 200.000 km tepalo sanaudos jau buvo litras ant 600
km.
Kolegų analogiškos mašinos pirktos keliais metais anksčiau, ir joms
gamintojo buvo nurodyta keisti tepalus kas 15.000 km (nors variklis toks
pats 1.6 benzas atmosferikas). Jiems problemų su tepalo sąnaudom nebuvo.
Tai va ar čia tepalas xujovas, ar 30.000 per didelis keitimo intervalas, ar
šiaip variklis brokuotas papuolė, istorija nutyli...

"Laimis"  wrote in message news:pr6i85$sj8$1@trimpas.omnitel.net...

80 tuks. atvazinejau su sita alyva, tikrai nieko blogo pasakyti negaliu :
tepalo degint nepradejo,  variklis koks buvo svarus, toks ir liko. Keiciau
kas 10-12 tuks.