Tema: Re: Toyota 2.0 93kw 2007m pulsuoja nuo 2krpm
Autorius: svyt
Data: 2018-10-28 08:03:24
Nu as dizeliui kiekviena rudeni kuro filtra keiciu...
per salcius
 butent del besikemsancio filtro ir mirksejo checkas, va laikai
 atejo, su dizeliu kaip su benzu ziema chebra elgiasi, as tik is
 iprociu ji ruosiu ziemai (kuro filtru keitimas, zvakiu ir akumo
 tikrinimas, bendri servisiniai darbai)

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/