Tema: Re: Car mode ir mirror link
Autorius: Petras Jurbarkas
Data: 2018-10-27 23:48:32
Situacija tokia, kad telefonas keli procentai baterija likusi ir
pajungus prie USB lizdo automobilio automatiškai užblokuoja telefono
ekraną, neina naudoti navigacija. Jeigu atjungiu USB iš auto, tai tada
išsikrauna telefonas ir negaliu naudoti navigacijos irgi. Tai va tokia
gėrybė iš MirrorLink kai negali išjungti jo telefone niekaip, jei
pajungi USB laidą į auto, o telefonas išsikraudinėja, užburtas ratas. :)

--
-
Petras Jurbarkas