Tema: Re: Help! Kur kreiptis dėl auto žalos paskaičiavimo/remonto (Vln)?
Autorius: solara
Data: 2018-10-23 13:08:26
Ačiū visiems už patarimus,
jau išsiaiškinau kad pirmai apžiūrai jokio skirtumo kur varyti - jie tik
popierius užpildo , nuotraukas padaro, o toliau draudimas skaičiuoja. Tad
nuvariau į artimiausią. Ten kaip ir viskas aišku, bagažinės dangtį keist,
bamperį tvarkyt.

Po to kai gausiu paskaičiavimus, spręsiu toliau.

Turiu pusbrolius, kurie užsiima kėbulų remontu, dar nė karto nepavedė, bėda
kad atsiskaityt neįmanoma, už medžiagas suskaičiuoja centas į centą, o už
darbą neima... (bet čia tik man, jei ką :D)  . Būtų žmonės kaip žmonės,
sumokėčiau ir nesijausčiau skoloj :)

"Tomas"  wrote in message news:pqdhne$a2l$1@trimpas.omnitel.net...

Siulau apeiti inschape motors. Pati pasidarysi geriau.