Tema: Re: Sava vs Barum
Autorius: svyt
Data: 2018-10-22 13:42:46
Plius kiek pirkau devetu, jei ne po menesio tai po 3 nueina
 guzais. Eko variantas pigios kinietiskos, minksta guma, visiskai
 neslidzios ir be spygliu.
Tik minkstokos, bet daugelis zieminiu
 tokiu, dideliu greiciu manevruojant tas jauciasi, zmonai tiko,
 nepastebejo skirtumo net lyginant su vasarinemis.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/