Tema: Re: Kodekas mašiną parduoda
Autorius: Velnias
Data: 2018-10-19 13:55:55
Bendrai paėmus, šitie kibirai nėra blogis, ypač panašiai kainuojančio
analogiško amžiaus Shalagambros kontekste. Nepūna, važiuoklės laiko, HDI
varikliai laiko, komplektacijos geros, slankiojančios durys. Kažkiek
prancūziškų gliukų išlenda, bet viskas normos ribose. Man tik su 1.9 ūgiu
sėdėsena nepatogi, nei priekyje, nei gale.

"siaubas"  wrote in message news:pqc75i$b5h$1@trimpas.omnitel.net...

gal kas gali paaiskint kaip tas kantrumas ismatuojamas?