Tema: Re: elektrinis vairo stiprintuvas
Autorius: For example John Smith
Data: 2018-10-18 16:42:17
Tik mano patirtis.
Prieš 6-7 metus buvo sugedęs Zafiros elektrinis vairo stiprintuvas. Jis
neardomas, bet aš išardžiau, atlanksčiau užvalcuotą kraštą. Apžiūrėjęs
nieko įtartino neradau. Sau nusipirkau anglišką versiją, naudotą, laidus
prailginau ir važiuoju iki šiol. Atidaviau opel forume parašiusiam
remontininkui. Pasitaisė už 1-2 lito centus. Rado sudegusią varžą ir
pakeitė.
Jei pats neužsiimi, tai niekas dabar nesiims tokio darbo.