Tema: Re: TA pasibaigus terminui - kaip?
Autorius: benamis
Data: 2018-10-16 22:20:01
Na per TA mazgus turi patikrinti taip, kad galima butu drasiai vaziuoti
sekancius 2 metus. Kitaip tariant neturint TA yra rimta priezastis
itarti, kad automobilis yra netvarkingas. Net ir sekancia diena po TA
galiojimo pabaigos.

Be abejo TA turejimas negarantuoja, kad niekas nesuges, bet tam ir yra
skirtingi intervalai skirtingos rizikos grupes TP, kurie turetu
sumazinti tokiu ivykiu tikimybe...