Tema: Re: Priemonë nuo grauþikø
Autorius: benamis
Data: 2018-10-14 22:39:55
Man buvo irgi geras pokstas... Palikau sultis kazkokias neaiskias
salone, po valandos griztu, nesuprantu, sen bei ten skruzdes varineja...
Paziuriu atidziau, pilna ju, is po begiu rankenos odiniu uzdangalu lenda
jos. Atsisuku i sulciu paka - visas net juodas nuo aplipusiu skruzdziu:)

Na uosle tai stebuklinga, dar ir kelia gera iveike, kad pasiekti sultis.
Buvau suzavetas:)