Tema: Re: Ej, kuras taigis pabrango ...
Autorius: Bronco
Data: 2018-10-10 19:24:24
On 2018-10-10 19:06, Teisybes Dele wrote:
> Hmm , niekad neturejau tokios bedos, neseku menesio galu nei kada ikrenta.
> Uztai man keista budavo kai stoviu  prie bankomato , praeinantys
> bendradarbiai nustebe "ka, jau atlyginimus pervede ???!!!"

Tai taip. Man staiga nustotų algą mokėt, tai gal po kokių 2-3 mėnesių ir
pastebėčiau. O kiek moku už šildymą iš viso nežinau. Kai kas nors
paklausia ir atsakau, jog nežinau, tai nesupranta kaip čia taip gali
būti. Nepastebėčiau aš ir ar pakilo šildymo kaina ar sumažėjo, jei ne
verksniai njusuose.

Nesuprantu, kam reik stebėt kažkokias kainas, sudarai sutartis su
atitinkamų paslaugų tiekėjais, kad jie automatiškai nuskaičiuotų nuo
einamosios sąskaitos priklausančią sumą ir pamiršti šitą reikalą. Dar ne
karto neapgavo ir per daug nenuskaitė. Vienintelis tau lieka darbas, tai
karts nuo karto patikrinti, kad einamojoje sąskaitoje būtų pakankama
pinigų suma. Viskas. Laiko ir nervų susitaupo, turbūt, kaip pusės metų
šildymo kaina :)