Tema: Re: Stabdžiu diskai ir kaladės: ATE ar Zimmerman?
Autorius: Stork
Data: 2018-10-10 09:30:39
Nežinau, kaip su stabdžių diskų "brendine" gamyba, bet kad Lietuvoje
gaminama statybos įranga ir durys, kur lipdukai klijuojami "made in Germany"
pats savo akim mačiau. Bet tai nereiškia, kad blogiau nei vokiečiai
gaminame... :-)

"anon@home"  parašė naujienų news:pot781$1g2$1@trimpas.omnitel.net...

Dėkui už pastebejimą, aukščiau rašiau kad Lietuvoje net gamyba
"brendinė" organizuota :)