Tema: Re: salono valymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-10-05 18:03:14
Nu tai komentarai iš žmonių kurie tikėjosi už 10€ gauti 50€ vertės
valymą :)
Už 10€ dirba 2-3 žmonės apie 20-30 minučių. O valymas toks, prabėga su
siurbliu, su teptuku visokias groteles prabraukia, su skuduru paneles
nuvalo. Guminius kilimus su karcheriu išpurškia. Tada rodau pirštu
galinę palangę, atlenkiu kėdes, kad nugarą nuvalytu, išimu bagažinės
kilimą, kad po juo padarytu.
Katino plaukų nelieka, mašina atrodo švari.

Dar kartą pabrėžiu, kad aš juos rekomenduoju, nes padaro pyygiai.
Realiai atitinka 20/80 taisyklę :). Už tokią kainą mieliau dažniau
atvažiuoju, nei už 30€ išsivalęs ir po 3 dienų vėl išpurvines viską.