Tema: Re: Kameros ant sviesoforu
Autorius: Nitro
Data: 2018-09-27 12:40:07
Man naujiena, kad jis i greiti reaguoja.

Mano nuomone, ten vakarais (nepasakysiu kada tas vakaras prasideda, gal nuo 21?) nesant eismo visoms pusems dega raudona, ir tik daviklias uzfiskavus atvaziuojanti automobili - uzdega jam zalia (jei kitur eismo vis dar nera).

As ten dazniausiai vaziuoju ~80 km/h greiciu  - jei vakare vaziuodamas savanoriu pr. matau raudona ir nera nuo norfos vaziuojanciu - tik vos vos pristabdau ir dar neprivaziavus sviesoforo uzsidega zalia.