Tema: Re: Auto lizingas
Autorius: 4r
Data: 2018-09-26 14:51:00
3.5%.. jei  paskola iki 5metų jei iki 3m tada 3,2

4r

"unlocked"  parašė naujienų news:podkd2$sf$1@trimpas.omnitel.net...

skambink luminorui

"4r"  wrote in message news:poderm$qos$1@trimpas.omnitel.net...

realiai tiktu ir be atpirkimo įprastas lizingas.
už 16K nuperkama mašina, reginama, ir parduodama lizingui, o lizingas atsega
10K, kuriuos susimoku per tarkim 4metus.

Kur čia toks planas išdegtų? :)

4r

"DJ"  parašė naujienų news:podemu$qkt$1@trimpas.omnitel.net...

Nzn ar lizingas norės atpirkinėti amerikoną. Man pačiam atpirkima
dyleris daro, ne lizingas.

DJ