Tema: Re: ford sync2 navigacija
Autorius: Lapinas
Data: 2018-09-25 12:49:38
Reik bandyt.
Yra kortelės (Samsung EVO+), kurias gamino iki 2017 metų, kur yra hack`as
CID keitimui. Aš ebejuj pirkau vieną ir Aviteloj radau seną.
Yra šioks toks sąrašas pagal Samsung produkto kodą, reik ieškot tokios arba
iš kinų pirkt su keičiamu CID.
Samsung 32GB (MB-MSBGB)
Samsung EVO 16 GB (MB-MP16D)
Samsung EVO 32 GB (MB-MP32D)