Tema: Re: O tai sektoriniai matuokliai veikia?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-09-21 14:26:50
Pagalba iš šalies kartais priimama kaip puolimas. Stovėjau aš čia
kažkada savivaldybėj kabinete už nugaros laukdamas kol man popierą
atspausdins ir uždės antspaudą. Pirma formatavimo nesugebėjo padaryt
vienam lape, nes worde lentelės neprognozuojamai elgiasi, kai tarpus su
20 speisų 72 fontu bandai padaryt.. Po to nusiuntė kokius n kartų į kitą
printerį nei reikia.

Prie galo tiesiog patylėjau, nes labai norėjau greičiau gaut rezultatą,
o ne laukt 10 d.d. pagal oficialų terminą.

Po 30 minučių (be hiperbolės) atkeliavo tas lapas, nes kažkam atsibodo
kalnas kopijų jo kabinete..

Man rodos jie pradėjo dirbt tarybiniais laikais, kai "pas valdžią"
eidavai su bonke ir skuduru batams valyt.