Tema: Re: Poliravimas Kaune?
Autorius: Lapinas
Data: 2018-09-20 18:43:50
Kas aš per žmogus?!
Kas per fiesta pas tave, kad navigaškos nėra? BBZ kiek variantų peržiūrėjau
kol nusipirkau, tai net gaidiuose kur gale sėdynių nėra buvo navigaškė.
Kažkaip įsivaizduoju, kad reikėdavo damokėt, kad navigaškės nebūtų.

Krc, yr ten niuansų su navi SD card: reik CID pakeist. Tai turiu Ubuntu
sistemą su reikiamom biblėm ir dar nusipirkęs (dar neišpakavau) SD kortą,
kuriai (tikėtina) galima keisti CID.