Tema: Re: Dinitrol Kaune
Autorius: markatas
Data: 2018-09-20 13:04:35
Tai bijau pagalvoti, kaip kiti daro, jei jie kokybiskiausi. Patirtis -
pries 7 metus zmonos masina padare idealiai, pernai padare draugui CRV
(po mano rekomendaciju), nes po posparnemis nepripurksta buvo, vaziavo
kelt bangas, tai ten kur pirstu parode, dapurske, kur neparode ir
nedapurske. Neseniai ant keltuvo ziurejo, sake dar daug kur nepusta.

markatas