Tema: Re: Dyzelio dūmingumas
Autorius: Tomas
Data: 2018-09-15 21:16:30
Bbž.

Jei iš tiesų po poros metų atsiras parama perkantiems normalias auto, tai
šitas dyzelis stopudovai eis į kusakoskį.

Nors Saab 9-3 užskaitau kaip labai OK auto. Tik gailiuosi pirkęs dyzelį, o
ne benzą. Planavau 30k+ rida. Žmonai nusipirkus auto panašu, kad liks tik
20k+, o prie tokių ridų posenis dyzelis imho niekaip nepasiteisina.