Tema: Re: OT:Korteliu skaitytuvas ir įkainiai
Autorius: Sail
Data: 2018-09-12 08:08:12
Siusk nx ta seb'a, keista kad iki siol ten kas nors apsitarnauja. Bybi deje
jie ant visu klientu, o ypac privaciu.

Korteliu kainodara be viso kito priklauso nuo uzsienietisku / lietuvisku
korteliu santykio.
Ne stebuklas matyti 1.2%, nors vietinems kortelems manau pasiulytu ir 1%.

2.5% tai plesikavimas vidury baltos dienos.