Tema: Re: Req: auto elektriko patarimo
Autorius: Arunas D
Data: 2018-09-01 13:16:34
pirmos kartos V70 butent taip ir padaryta - ant sviesu jungiklio yra toks
lyg mazas varztukas, as visada galvojau, kad ten juo kas nors prisukta, kol
karta vienas specas man neparode, kad ten sviesu rezimai persijungia - arba
ant 0 padeties dega sviesos uzkurus varikli arba ne. Gal ir V40 kazkas
panasaus yra?