Tema: Re: VW Sharan reikalai
Autorius: Apocalypto
Data: 2018-08-16 22:35:43
+++
dar klausimas i dyzeliu darza. vaziavo vienas baxurelis su galaxiu is
Airijos. vaziuodamas gedo atrodo por kartu, ant ES. savos zinios apie auto
ir vietiniai geradariai pagelbejo. bet jis sake, kad lyg ir Belgijoj buvo
triju rusiu dyzelis. nu tai nesupratau ir as. sakiau, kad nebent
sunkvezimiams ir traktoriams. bet jis priestaravo. beje ten uzsipylus sake,
x$%@vai masina riedejo. kas nors kazka girdejot apie tai?