Tema: Re: krenta stabdziu pedalas
Autorius: unlocked
Data: 2018-08-13 12:56:38
man panasiai buvo, bet esme, netik kalades pasibaige , bet strigo gale ir
suportas - netolygiai spaude, pakeite kreipianciasias ir viskas susitvarke,
visokiu teoriju apie pagrindini cilindra irgi prisiklausiau.

"4r"  wrote in message news:pkrg5j$rhs$1@trimpas.omnitel.net...

gal kas galite parekomenduoti kur, nes spėju atsiimsiu mašiną nes per ilgai
ten jau krapšto ir nieko nepadaro...

4r

"Paulius Zaleckas"  wrote in message

Ne automechanikas as, bet arba leidzia kazkur skysti arba laikas
remontuot pagrindini cilindriuka.