Tema: Re: Uosviam masinos ~4k
Autorius: fenix
Data: 2018-08-07 00:37:38
> kai kita stala instaliuosiu tave pakviesiu islygint ir suvest, nes su
> 0,05 mm/m gulsciuku uzknisa zaist. su 0.01mm/jau geriau, bet ju
> kalibracija skodoj nusimusa. matyt del makfersono.
>
> xuj tave parisi - kaip ir nedurnas bicas, ir ziniu yra... vistiek jezum
> labiau pasitiki...

beveik pataikei! tik vietoj jezaus idejus zodzius "savo pojuciais" butu
arciau tiesos.

tik ta dali apie skoda praleiskim, nesupranu apie ka tu. rasau apie savo
patirti. vazinejau ne vienus metus, ir tik po to supratau, kad
vaziuokles tipai yra skirtingi. nei man tada rupejo, nei man butu
dashile. atiduodavau i servisa ir pasiimdavau suremonduota. ai, esu su
draugeliu galinius amortikus pakeites garaziuke, nes suspaudejo
spyruokliu nereikejo, cia visa mano tiesiogine patrtis su vaziuoklem.

tavo problema, kad tu nebematai toliau nei VAG produkcija - buna ir kiti
gamintojai maloniai nustebina.