Tema: Re: del "kaip elgtumetes" (diskusija zemiau
Autorius: Sail
Data: 2018-08-03 11:37:55
Tu matai ta idiotu ant motociklo dali, kuri matosi pro masinos langa.
Bet ne visi tokie. Kaip yra bmw rodanciu posukius, buna ir mocu vaziuojanciu
tvarkingai.

Jei persestum ant moco, isvystum ta idotu vairuotoju dali, kuri SPECIALIAI
uzkisa masinas, arba lenkia pavojingai. Ar is pavydo, ar siaip jauciasi
geresni - nzn.