Tema: Re: draug? stumia viedr?
Autorius: svyt
Data: 2018-08-15 12:53:34
Rudys nebaisios tiem kas labai daug vazineja- visokie taksistai,
 picu isveziotojai, prekybos atstovai tai jiem jei masina pigi,
 paprasta, kelis metus rimtai neges yra tai ko reikia. O va jau
 man rudys tampa beda, nes kelios is eiles geros masinos baigia
 dienas buten del rudziu.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/