Tema: Re: Aubi 100 silke
Autorius: svyt
Data: 2018-07-30 20:24:47
Dusle jo, rudija, nes bmw metu dvigubai nei tai mazdai,  sankaba
 fig zn, pas mane automatai buvo, vaziuoja ir tiek, ai, e28 trosas
 nuo rankenos i pavaru deze nutruko kazkur miske, palindau,
 ijungiau ant d spejimo budu ir gryzau be atbulinio begio.
o del
 to kad sugedus vaziuoja, tai vaziuoja dar ne vienus metus nieko
 nedarant :) guoliai kaukia, visi sarnyrai kliba, amortiku nera,
 bet dzin, vaziuoja. Tiesa virs 80 labai metyt pradedavo, eismo
 juostos nepakako. Nieko, sarnyrus atrestauravo ir tada dar pora
 metu atvazinejau. Amortiku jai beveik dzin, normaliai ir be ju,
 tik tada labai dusle kencia :) uztat komfortas koks, dabar su
 gerais amortikais, o gal del kitos pakabos, man e39 taburete
 kazkokia atrodo.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/