Tema: Re: Naujoves Pedagoninio ziede (Vln)
Autorius: fenix
Data: 2018-07-20 16:57:52
> Akropolis turi savo stovėjimo aikštelę, kuri beveik niekada nebūna
> užpildyta. Karaliaus Mindaugo prospekte atvažiavę į Akropolį mašinų
> nestato.

keista, esu buves ne karta - bent jau virsutiniai aukstai budavo
artypilniai.

o jeigu kalbame apie kamscius, jie susidaro ne nuo stovinciu auto, o nuo
tu, kurios atvaziuoja i traukos centrus ir nuo eismo reguliavimo
sprendimu: sankryzu, ziedu, pereju ir t.t.
mindaugo prospektas turbut vienintele platesne magistraline gatve tame
rajone, naturalu, kad dauguma vaziuos per ten.

vienzho, akropolis toje lokacijoje - klaida. kaip ir mega, kuri ir taip
uzkimshta pagrindines LT magistrales(!!!) ruoza dar papildomai uzkemsha.