Tema: Re: Benzinas vs dyzelinas
Autorius: DK
Data: 2018-07-17 13:53:25
Čia kaip suprasi tą dvasią - ar sėdi mašinoj ir px, ar trini užpakalį ir
tik žiūri kaip greičiau iš jos pabėgt, nes viskas aplink nervuoja.
Tai tiguane aš galiu sedėt nespirgėdamas, o toyotoj - ne.
Ir nėra net ką diskutuot apie tai, turėjau škodą pliką, tai ačiū dievui
santuoka trūko 3 metus tik, nes jau antrų metų pradžioj sapnuodavau kaip
ja atsikratyt greičiau.