Tema: Re: antifizas - koks, kur?
Autorius: Bomanz
Data: 2018-07-13 14:54:57
Šiaip jau G12, G13 specifikacijos yra grynai Volkswagen'o ir niekaip
nesusijusios su GM.

Į tokio amžiaus mašiną turėtų tikti bet koks. Garantijų niekas neduos. Svarbu
nemaišyti OAT su neorganiniais, nes vieni kitus sugadina. OAT lyg ir gali
ėsdinti kai kuriuos senuose automobiliuose naudojamus lydinius. Bet OAT rečiau
reikia keisti.

Į 95 metų Opelį jau kokius 5 metus pilu Danushio G11. Problemų jokių. Bet aš
kitoks nei visi, aš aušinimo skystį kas 3 metai pakeičiu.