Tema: Re: Keistas barskejimas priekyje?
Autorius: svyt
Data: 2009-08-08 15:46:50
man panasiai buvo tai priezastis suplysus variklio pagalve. Siap, tipiskai
tai panasu i sailenblokus ar stabilizatoriaus ivores- kol dar ne visai
gatavos barska tik prie didesniu smugiu, kuo toliau tuo bus dazniau.
suvedimas bus ne prie ko, isvirtimas isvis nesireguliuoja, o suvedima as sau
tai pats susireguliavau, ne tiek ten ir sudetinga, kai zinai kaip turi
elgtis masina kai geras suvedimas- posukyje susukus vaira, jis turi gryzti i
pradine padeti, bet ne per greit, vairas neturi buti sunkus (ratai susukti i
vidu, tuomet atmetimo nera) ir neturi atsisukinet per smarkiai- ratai ziuri
i isore. Po tokio savarankisko reguliavimo, priekines padangos pas mane
devisi leciau nei galines, ir leciau nei gamintojas nurodes (demisezonkes
turejo susidevet per 40 000, jau 60000 tai priekiniu dar puse yra, galas jau
i pabaiga, dyla tolygiai)

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.