Tema: Re: marzhos autolizingo dabar
Autorius: Splitas
Data: 2009-08-06 11:04:18
> kaip asmeniui siulo 2,75 marzha. bet man ta suma ishsitraukt is imones
> brangiau kainuotu, tai ne dealas :)
>
> ir be to cai bankininke siulo, kad galetu pasistengusi pramushti, o bet
> taciau nuejus i pati lizinga jie gieda kad is viso ne savo "sandeliniu"
> mashinu pageidauja nelizinguot is viso...

Ant asmens tokiais atvejais visad brangiau gausis, MKN...

O del lizingo ir ju paciu auto - vos ne oficiali politika ju dabar tokia. Swedbankas atsieme per LT LV EE 2000 auto (vien swedbank - o kur dar seb, dnb ir kt?.. Turiu biski duomenu apie ju parkus - KRUVOM turi...). Primesk, kad per pirmus 5 menesius ant LT IS VISO NAUJU AUTO parduota apie 3000. Isivaizduoji, koks poveikis rinkai nauju auto bus, kai buve pardavimai tokiu kiekiu pagesins dar ir naujus pardavimus, nes tu apynauju irgi nera kur det?