Tema: Re: Škoda Superb navigacija
Autorius: E.D
Data: 2018-07-12 15:47:18
Bachurai perka nu

Juk yra kontingentas, kuriems gyvenimo kredo - nupirkti PIGU nubliauta
trendlaina su 66kw TDI, non metallic dazais ir irklais galinese duryse,
po to girtis, kad "Pigiau grybo fokiska kokibe nupirkau". Bet tuo paciu
"cipuoja" ta TDI iki xxx kW, shrotuose pirkineja vogtas
multimedia/navigacijas, ir taip gamina savo drakona Frankensteina...